Destacats
Dilluns, 28 de Gener de 2019

PROGRAMA PER TALLER: EDUCAR PER LA FELICITAT (PLACES EXHAURIDES: LLISTA D'ESPERA OBERTA FINS A L'1 DE FEBRER)

El proper dimarts 5 de febrer comença el curs-taller dedicat a Educar en la Felicitat. El curs serà impartit pel Sr. Daniel Gabarró, empresari, escriptor, conferenciant, formador, diplomat en direcció i organització d'empreses, mestre, psicopedagog, llicenciat en humanitats, diplomat en direcció, expert en PNL i exprofessor de la Universitat Ramon Llull i de la Universitat de Lleida.

El taller, la present edició del qual ja té totes les places exhaurides, està especialment indicat per a famílies que volen millorar, encara més, la seva relació amb els seus fills i filles. Per gaudir d'una paternitat i una maternitat sense culpa, tranquil·la i joiosa. També recomanable per a docents. L'AMPA ja prepara una segona edició per la qual es confecciona llista d'espera a través de la inscripció fins al dia 1 de febrer.

Objectius:

- Obtenir recursos per educar els nostres fills i filles de forma sòlida, amb un bon ambient a casa i facilitant-los ser feliços ara i en el futur.

- Aprendre a tècniques concretes i útils per educar en la felicitat.

- Comprendre perquè es produeixen els problemes més habituals i saber com evitar-los.

- Desmuntar tòpics socials que ens fan patir en el tema de l'educació, la maternitat i la paternitat.

Programa:

A través d'explicacions i exercicis s'abordaran els següents continguts:

1. La pitjor mentida sobre la paternitat i la maternitat.

2. Formes de crear vincles positius.

3. El perill de les bombolles protectores: els temes que cal abordar i com fer-ho. El perill dels secrets i la necessitat de saber demanar ajuda.

4. La necessitat d'un relat empoderador.

5. Nenes i nens: com educar-los diferent per arribar a la igualtat.

6. Eines per estimar als nostres fills i filles des de la llibertat i la felicitat.

7. Quan l'ajuda és bona i quan és dolenta pels nostres fills i filles?

8. El treball amb les emocions.

9. Els veritables dret dels infants i adolescents.

10. Com transformar les relacions amb els nostres fills i filles quan no són bones? Eines de reeducació. Diàleg no concloent i diàleg pedagògic.